Leon de Winter moet kotsen

Daar hebben we Leon de Winter weer. Altijd boos. Ditmaal op Sylvia Witteman, columniste van de Volkskrant. Zij vertelde in een interview dat ze af en toe graag harde grappen mag maken over Anne Frank en concentratiekampen. Niet in haar…









